Podnikanie nie je ľahké. Ak chcete podnikať, musíte dať do toho všetko, stáva sa to každodennou súčasťou vášho života. O to viac vás mrzí, ak príde kríza a všetko sa zrazu zmení.
Ako zvládla toto obdobie rodinný podnik Floril?
Dávajú do toho všetko. Do svojich koláčikov okrem najlepších surovín zapekajú aj lásku. Lásku k rodine, k zamestnancom a zákazníkom.
Cukrárenská výroba patrí do gastro segmentu, ktorý je najviac zasiahnutý pandémiou a v marci tohto roku z jedného dňa na druhý , cukrárenská výroba Floril prišla skoro o všetkých svojich zákazníkov. Keďže tento rodinný podnik zamestnáva 15 rodinných príslušníkov, cítili obrovskú zodpovednosť nielen za zamestnancov a ich rodiny ale najmä za celú svoju rodinu.
Pilierom úspechu sú kvalitní zamestnanci a vzťahy s nimi.
Hoci na začiatku vôbec nevedeli čo majú robiť a ako to zvládnu, nevzdali sa. Majitelia spoločnosti si zvolili úprimný a otvorený prístup a otvorenou komunikáciou sa snažili nájsť riešenie spoločne ako tím. Zamestnanci jednoznačne nečakali a nenechali celú zodpovednosť iba na majiteľoch. Ukázali im, že sa môžu na nich spoľahnúť a patrí im ich veľká vďaka za to, že túto krízu spoločne zvládajú.
Rodinný podnik Floril je dôkazom toho, že aj v náročných situáciach sa dajú hľadať možnosti a riešenia a hlavne, že pilierom podnikania sú kvalitní zamestnanci a vzťahy s nimi.
Viac informácií sa dozviete v rozhovore s majiteľkou Beatou Liščíkovou:
Klikni sem pre zobrazenie celého videa.
Autor článku: Monja Prole
#floril#florilcurkaren #rodinnyodnik #rodinneopodniky #rodinnafirma #biznis #podnikaniepocaskrizy #monjaprole #podnikanie #zachranmegastro